05 octombrie 2013

Nu uita ego-ul acasa ... Alexandra!

Personal apreciez foarte mult toate lucurile mici si marunte pe care oamenii din jurul meu le fac. Le numesc "Detali! Care fac diferenta!" Sunt rare rau de tot, dar atunci cand le fac sunt cea mai fericita. Recunosc, le stiu pe toate si le-am auzit pe toate, iar oamenii nu ma mai surprind cu nimic placut, dar cu toate acestea merg inainte. Uneori sarut podeaua pentru ca am nevoie sa fiu acolo jos, ca apoi sa ma ridic si sa renasc din nou ...
Exista speranta ca exista si oamenii buni, cu caracter si ganduri frumoase. Trebuie sa existe! (Imi repet mereu in gand) Cand intalnesc pe cineva care ma surprinde placut si imi da acea senzatie de bine raman surprinsa pentru cateva minute bune. Privesc omul ala frumos si aproape ca-mi dau lacrimile, recunosc uneori chiar imi dau. Imi vine sa-l pup/ sarut, sa-l smotocesc si sa nu-i mai dau drumul niciodata, sa opresc timpul ca sa pot contempla momentul. Cum sa nu te emotioneze omul ala bun cand in jurul tau ai parte numai de prefacuti. Ok, socetatea si stilul de viata ne impinge sa avem o atitudine mai egocentrica sa fim mai superficiali si mai realisti, dar hai sa facem un efort sa fim buni. Credeti-ma nu doare!!
Acum cateva zile am primit un sfat pe cat de bun e el pe atat de ciudat mi se pare: "Alexandra, de azi trebuie sa incepi sa fii egoista cu cei din jur. Te rog! Incearca sa te pui pe tine pe primul loc si apoi pe restul!" 
Acum cativa ani am primit un sfat care inca ma mai bantuie: "Alexandra, cel mai important om din lume esti TU! Nu uita niciodata asta!" 
Sfaturile vin de la doi barbati, dar asta nu inseamna ca ei stiu mai bine ce inseamna ego si lumea. Sau...? Poate ei au asta in sange sau poate ego-ul lor ii face sa fie mai puternici si mai atragatori. (Ma amuz)
Acum cateva luni o prietena care ma cunostea doar de trei luni s-a gandit sa ma invete sa fiu egosita: "Alexandra, de azi te rog sa fii egosita cu mine! E un inceput si zic ca o sa ajungem noi unde trebuie. Eu o sa te rog diverse chesti si tu trebuie sa spui "nu pot". Sa te pui pe tine mai presus de mine! Ok!?" Sincer m-am uitat la ea lung si am tacut un minut bun: "Constentizez ceea ce ai spus, dar ceva acolo in mine nu reuseste sa inteleaga ce inseamna asta!" 

Am cautat in dex cuvantul, am stat ani de zile langa oameni egoisti si tot nu am invatat cum sta treaba cu ego si a te pune pe tine mai presus de orice.
Asta nu inseamna ca sunt o persoana buna si nici nu ma face mai frumoasa, dar stiu ca bunatatea mea e inteleasa uneori gresit de cei din jur. Ma face vulnerabila in fata persoanelor pe care ma cunosc si se profita la maxim de lucrul asta.
E important sa fii egosit si sa nu te mai gandesti la binele altora si sa te mai gandesti uneori la bine tau. Stiu, la teorie stau bine in practica zambesc si nu mai zic nimic.
Uneori toate convingerile noastre sunt percepute gresit de cei din jur, iar asta uneori te face ... diferit, iar diferit nu e intotdeauna bine.
Personal m-am saturat sa fiu corecta cu oamenii din jur ...
 
Just me!

2 comentarii:

  1. Imi aduc aminte ca ieri de momentul in care am zis asta: "Alexandra, cel mai important om din lume esti TU! Nu uita niciodata asta!". Si inca mai cred ca am dreptate ;) (asta o zic doar ca sa stii ca mai trec pe aici)

    RăspundețiȘtergere