21 noiembrie 2013

Din categoria: Omaneni frumosi!

In weekend-ul trecut am petrecut cateva ore alaturi de o familie frumoasa si plina de o energie enervant de molipsitoare. Desi un pic galagiosi m-au facut sa uit pentru cateva ore de grijile mele.
Acestea au o cabana undeva aproape de Sibiu si m-au invitat la o o "gura" de aer curat de munte. Ne-am plimbat pe munti, am facut tumbe, am alergat si ne-am incarcat cu aer curat. Dupa o suta de ani am incercat sa fac roata. Greu! Stangace si plina de o cazatura de o nota de trecere am reusit sa o fac. 
Am ramas placut impresionata cand la un moment de liniste aud: "Fetelor  incepe momentul de iubire!" Ma uitam surpinsa si ma intrebam despre ce e vorba, iar linistita inima mea striga "Si eu vreau! Orice ar insemna asta!"In cateva secunde fetele pe rand isi imbratiseaza mama de parca atunci au vazut-o pentru prima oara, o pupa si se uita cu ochi mari la ea "Te iubesc!" 
Priceless!
Fetita lor cea mare mi-a dat si o lectie de viata frumosa ....
Parinti se plangeau ca desi are doar 8 ani, aceasta are mare grija la ceea ce mananca. Rar mananca paine si ii intreaba la orice masa: "Asta ingrasa?!". La un moment dat copila scoate o ciocolata din sertarul cu bunatati si incepe sa o mamance.
Eu: Ai grija ca ingrasa!
Ea (cu mainile in sold): Alexandra cati ani ai de nu stii caciocolata  NU i n g r a s a!!!!
True!

Oameni frumosi!
Momentul de glorie :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu