04 noiembrie 2013

Starea de bine. Azi!

Azi ... am o stara de bine. Din aia in care imi vine sa sar in sus de fericire si nu-mi este frica ca cineva o sa-mi fure pamantul de sub picioare. nu de alta, dar azi chiar ii dau doua palme. Asta asa doar din principiu!
Nu s-au aliniat planetele, dar ceva acolo se roteste si se aliniaza. Stiu eu! Numai zapacita cum sunt si cu ochelarii pe care uneori nu-i mai port nu vad alinierea asta si planetele se joaca cu mine.
Imi e asa bine cu mine azi si cu starea asta imi vine sa zbier: Aaaaaaaa naaa naaaa!!!
 Gata!
Imi era tare dor de ea. O mai pierd eu, dar stiu ca  ma gaseste destul de repede si atunci e atat de bine. 
Respir. Oftez. Se spune ca numai cand pierzi ceva iti dai seama cat de pretios era. Se spune bine, dar realitatea ma doboara.
Contiunuu in a spune ca incep sa ating iar sentimentul acela de bine care-mi era tare drag si declarat pierdut. Azi il declar nul! Imi vine sa dansez asa fara un motiv anume.
Azi imi e bineeee!

Schimbarea de bine s-a intamplat brusc!
Poate aveam nevoie de un telefon mai ciudat sau mai multe, de atitudinea oameniilor frumosi din jurul meu, de prietenii mei care sunt din ce mai prezenti langa mine, de acel eu care lucreaza cu mine ... aaa sa nu uit - de o karma pozitiva.

Daca esti atent ... mereu ai motive sa zambesti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu