26 decembrie 2013

My days: Christmas Party '13

La sfarsit de an orice firma care se respecta organizeaza o mica petrecere numita: Christmas Party. Anul acesta am fost o mica norocoasa, ma alint pentru ca am participat la doua. Oare de ce? Va raspund tot eu: pentru ca sunt buna in ceea ce fac si ei stiu asta.

Prima, la Sibiu intr-o locatie frumoasa si discreta unde tinuta mea a fost la fel, dar cu cei mai frumosi pantofiori ever. V-am zis ca ador pantofiori rosi!! Nu cred.
Intotdeauna mi-au dat acel wow si un zambet larg pe chip (nu astea si alti, dar ideea e aceasi).
Ahh: Ador pantofiorii rosi! 


A doua petrecere a venit asa pe neasteptate. La job primesc un mail cu subiectul: "Invitatie la Christmas Party 2013". Mail-ul a stat in inbox trei ore pana sa fie citit, dar cand l-am citit am sarit in sus (la propriu) si chiar am avut momentul ala de 30 de secunde de dans simpatic. A fost discret si fara public. 
Invitatia era la Bucuresti la Palatul parlamentului (Da! Cladirea aia mare) unde am petrecut cateva ore cu echipa mea din toata tara (doar vreo 2000). Petrecerea a fost animata de Pavel Bartos si un mini concert a la Horia Brenciu. 
Impresi: Palatul Parlamentului e mare rau si opulent. Marmura alba cat vezi cu ochi, covoare rosi si ceva care mi-a ramas in suflet: candelabrele masive si pline de o eleganta frumoasa.
Mi-a placut mini vacanta ofetita de compania mea si eleganta de care a dat dovada. 
Just me!

2 comentarii:

  1. Ai fost aici si nu ai dat un buzz? :( Ulat.
    Si mie mi-au placut candelabrele Parlamentului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, totul a fost foarte organizat (hotel, party, hotel, acasa)... crede-ma nu am fost nici la rudele mele. :(
      O sa mai vin eu la Buc si dau Buzzzzz. PROMIT!
      Pup

      Ștergere