17 ianuarie 2014

Momentul ala: fericirea

Azi m-a uimit urmatoarea fraza: "Alexandra mi se pare mie sau tu esti fericita?! Ai pe cineva?!"
Zambesc fara sa-i raspund.
Continua: "Te intreb asta pentru ca o femeie nu poate sa fie fericita fara un barbat langa ea ... "
Really?! Cine e ala sau aia care o zis asta?! Io vreau sa stiu!
Sa aruncam cu pietre, rosi si guitui .. 

Acum ceva timp in naivitatea mea credeam exact la fel. Nu concepeam fericirea fara un barbat puternic langa mine, care sa ma sprijine (nu financiar) moral, sa ma iubeasca (doar pe mine, repet doar pe mine) si intr-un final sa ma faca fericita.
Cred ca nu am exagerat foarte mult cu ce am scris mai sus, dar asa credeam. Pana am intalnit persoana potrivita (bineinteles un el) care sa ma invete ca e mai important sa cred in mine si cel mai bun lucru ever sa simt ca nu am nevoie de un barbat sa ma faca fericita. 
A tinut asta cat a tinut, dar parca fericirea aia vine intotdeauna in doi, repet dooi ... tulai Doamne fain mai e! (:

Chiar avem nevoie de un barbat langa noi sa ne faca fericite si chiar merita totul "the ala", dar e important sa stim ca putem sa traim si fara el. 
Vorba aia: Are balta peste!

!!! Intrebarea acum e: sunt fericita ca sunt iubita sau sunt iubita ca sunt fericita?!
 Pam pam

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu