10 martie 2014

Eu nu m-aş certa cu tine

Pentru nici o şosetă aruncată sub dulap.

Pentru nici un capac de toaletă şi nici pentru vreo căldare cu gunoi.

Eu nu m-aş certa cu tine pentru ce cămaşă ţi-ai pus şi nici pentru puloverul de care nu mai vrei să te desparţi.

Nici pentru vasele pe care nu le strângi niciodată, nici pentru aspiratorul pe care nu ştii cum să-l ţii.

Nu m-aş certa nici pentru telecomandă, nici pentru faptul că munceşti prea mult.

Nici pentru mesajele pe care nu le scrii şi nici pentru florile pe care nu le-aduci.

Eu nu m-aş certa cu tine nici măcar pentru alta. Ci te-aş lăsa s-o iubeşti sănătos. Sau cel puţin să-ncerci. Să o iubeşti fără să te-mbolnăveşti. De dorul meu.

Eu nu m-aş certa. Doar te-aş lăsa
————————–
Morala: Şi într-o relaţie e ca-n viaţă: există Lucruri Importante şi restul. Şosetele, buzele, vasele şi florile înseamnă restul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu