07 aprilie 2014

Teatru: 25 de ore de teatru non-stop

A patra editie a maratonului teatral "25 de ore de teatru non-stop" sau "Respira.Teatru" m-a surprins foarte placut. E prima mea editie la care particip si personal cred ca a fost cea mai frumoasa noapte pierduta in oras.
Pentru prima oara am stat in oras pana la sase dimineata inconjurata de oameni frumosi si artisti talenti. Am zis sase dimineata cu oameni frumosi!! Am zis! (:

Inca sunt uimita cum am ajuns in posesia unui abonament la cea mai lunga zi teatrala din Sibiu. M-a luat asa prin surpindere si ma bucur ca am acceptat provocarea.

Nu am mai prins loc la gala de deschidere si la premiera " MA SCOTI DIN SARITE" Distributia: Florin Coşuleţ, Petre Ancuţa şi Emilian Marnea, dar am avut cele mai bune locruri la Teatrul Gong - "SASE DIN 49" Distribuţie: Dana Voicu și Liviu Cheloiu si "PARALLEL" Distributia: Lucia Margineanu si Kata Bodoki Halmen.
Amandoua mi-au placut, dar cea care m-a impresionat a fost Parallel, desi zece la suta din sala s-a evaporat ... vreau sa le spun ca nu stiu ce au pierdut!

Seara a continuat in Atrium cu cele mai frumoase spectacole de gen cafenea."STATEAM INTINSI PE PAT"  Distribuţie: Ovidiu Mihăiță și Christine Cizmaș, "Variaţiuni la invenţiuni Op. 2" Distribuţie: Petre Ancuţa si Emilian Marnea si s-a incheiat (pentru mine)   cu "Wake up and smell the coffee" Distribuţie: Daniel Haralambie, Andrei Seuşan.

Ador spectacolul momentului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu