02 mai 2014

Sunt pregatita

Sunt pregatia sa las totul fara sa ma uit in spate si sa plec. Oriunde! Mi-as face bagajul si nu m-as lua multe lucruri, doar cateva haine, periuta de dinti si ceva carti. As saruta pe toata lumea si le-as spune: Plec!
As lasa in spate parintii mei dragi si fratele meu cu prea multe griji. As lasa prietenii pentru ca stiu ca pot sa-mi fac alti mai buni si mai rabdatori. As lasa apartamentul gol la fel cum este si acum. Cred ca as lasa cheia la cineva care sa-mi ude singra planta pe care o am ... Si as pleca in lume, inca nu stiu unde, dar as pleca si nu m-as uita inapoi.
Regrete?
Cu sguranta! 
Toata lumea are momentul ala cand se gandeste ce naiba caut eu aici printre straini, dar mai bine sa am sentimentul ala decat sa-l regret.
Mai bine da decat nu.
Sunt pregatita sa las totul fara sa spun la nimeni nimic. Poate doar dupa o luna, doua sau noua mi-as pune o poza pe Fb.
Atat!
Sunt pregatita sa las Sibiul meu drag si sa vorbesc de el cu dor. Sunt pregatia sa-mi fie dor de oameni, de locuri, de amintiri .. de minuni.

... dar pana atunci sunt pregatita sa raman ... printre aceasi oameni ipocriti si buni. 

Just me!

5 comentarii:

  1. Super interesanta postarea!
    Felicitari pentru blog!
    Va astept si pe blogul meu, care e pe aceeasi tema vasta si impresionanta a iubirii.
    Il puteti gasi la adresa:
    http://www.totusi-iubirea.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. O intrebre: prietrenii tai iti citesc blogul? Si daca il citesc, inca mai vorbesc cu tine? Ca suna un pic jignitor “as lasa prietenii pentru ca stiu ca pot sa-mi fac alti mai buni si mai rabdatori”. Mi s-a parut foarte trista postarea asta. Succes oriunde ai merge, sper ca acolo prietenii buni cresc in copaci ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, prietenii imi citesc blogul si poate asta ar fi un semnal de alarma pentru unii dintre ei.
      Primit ca o sa te tin la curent cu copacii .. o sa am grija sa fie un soi bun!
      Multumesc :)

      Ștergere