19 iunie 2014

Desert :)

Fac pate din genul ala de persoane care mananca desertul inainte. Da! Mananc intai desertul, apoi felul de mancare. Nu-mi e teama ca o sa mor, dar imi e teama ca o sa ma staur si nu o sa mai pot manca desertul.
Da! Ador tot ce este dulce si nu ma pot abtine ...

Intotdeauna mananc ceea ce-mi place din farfurie si nu las cei mai bun la final. Finalurile nu sunt intotdeauna cu happy end-uri. O sa zic...viata m-a invatat sa profit de ficare moment si clipa pentru ca e posibil ca a doua zi sa nu mai fie.
Asa si in viata de zi cu zi, imi e frica ca daca nu mananc desertul pierd perfectiunea gustului. E adevarat ca daca manaci desertul inainte te saturi si nu mai mananci nimic. ZIc: detalii unui firesc pozitiv.
Ador deserturile pline de acel gust dulce pacatos. Zambesc ... am mancat multe deserturi si STIG: nu regret niciunul!

Gandesc ca azi e mai bine decat maine.
Cred ca acum e mai corect decat atunci.
Stiu e mai frumos decat stiam eu.
Frumos e sa fi prezent decat sa fi absent.

Inchiei: oare cand am mancat ultimul desert inainte de cina?!
Stie desertul, dar am uitat eu ..

just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu