21 iunie 2014

Firesc

Parerea mea e simpla decat sa nu spui un lucru mai bine nu-l spune, decat sa faci ceva doar de dragul efectului de bumerang mai bine nu-l face.
Lucrurile sunt facute pentru a fi traite acum si nu in alta zi .. pentru ca a doua zi e posibil sa nu mai fie.

Nu am eu experienta de viata cine stie ce, dar cred ca unori e mai bine sa-ti ti gura si sa nu vorpesti. Uneori cand deschizi gura spui lucruri care o sa faca pe cineva sa sufere, iar asta nu e de bine. 
Am primit multe sfaturi in anii acestea, fiecare sfat fiind constructiv, dar poate cel care mi-a ramas intiparit in minte este: "Alexandra, daca ceea ce urmeaza sa spui tu face rau la cineva atunci nu-l mai spune!"
Offf si am atatea de spus ...  

Pe ideea aia ca si pestele e prins doar atunci cand deschide gura. Ma gandesc, orice actiune de a mea are si ea o actiune .. si tot asa!
Dar am rabdare si las timpul sa-si faca treaba ... sa nu-mi mai pese.

Atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu