14 noiembrie 2014

Fashion: job Outfit

Sincer sa fiu sunt genul de ala de persoana care intra in categoria "Ador toamna!" 
Imi place sa merg prin frunzele uscate ale toamnei, sa admir culorile si uneori ma bucur si de ploaie, desi recunosc ca nu sunt tare incantata atunci cand imi ud botinele.

Cand ma gandesc ca mai e un pic si o sa fie nu frig si foarte frig, iar in termometre incep gradele cu minus ... nu cu plus ... imi vine sa-mi i-au bilet doar dus spre o destinatie exotica, undeva departe ...
... sa privesc marea, sa simt soarele si vantul, iar in mana sa am un cocktail foarte colorat
... fara griji si fara job, doar eu, soarele si ... vantul.
(o dat Romania gol...)
M-am trezit din visare. sunt tot aici in Sibiul meu Normal. doar eu si toamna, cu botinele mele cu toc, cu picioare inghetate ...
Miss u summer ... miss u ...

In ultima vreme am facut o pasiune pentru dresurile colorate, dar in special pentru cele albe. Sincer nu stiu de ce, dar mie personal imi sunt tare dragalasi.
Toamna ..

Am purtat:



Scurta:H&M
Rochie:Mgo
Esarfa: Uk
Botinene:Deichmann
Genata: Imprumutata de la +Lifeology by Carmen  Milanoo
!A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu