03 noiembrie 2014

OODT: Black and white

Jobul ma face sa fiu un pic sobra in ceea ce priveste stilul meu vestimentar, dar recunosc ca asta imi place un pic ... bineee un pic spre foarte mult (:
Saptamana trecuta se anunta o vizita importanta asa ca aleg o combinatie: alb-negru. Ideala in orice sezon, perfecta indiferent de ocazie, eleganta, simpla si frumoasa, combinatia alb-negru nu ma tradeaza niciodata.
Am vrut sa fiu eleganta, recunosc sa impresionez un pic, dar in acelasi timp sa am o tinuta simpla fara a excela in detalii. 
Rochia e Mango si e colectia de acum 2 ani (cred), dar imi place tare mult. Ador simplitatea ei si intotdeauna o asortez cu o curea alba in talie pentru a accentua tinuta.

Without glasses...


Ma uit la poze zi am impresia ca sunt in prima mea zi de scoala, iar tinuta ma ajuta sa ma simt tanara si desi pare atat de sobra.

Negrul = sobrietate, eleganta, sofisticare
Albul = puritate, stralucire, luminozitate

Toamna asta am facut o slabiciune pentru dresurile albe .. pur si simplu le a d o r, iar pentru o pata de culoare am optat la o esarfa roz si bineinteles la singurul meu ruj roz din trusa. 

Am purtat : Rochie Mango 
Pantofi:Deichmann
Geanta - am uitat site-ul :)

Inchei:
"Negrul le are pe toate. Si albul. Frumusetea lor este absoluta. Aceasta este armonia perfecta"- Coco Chane

Just me .. !A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu