01 decembrie 2014

Remodelare corporala #Inspire Studio

In Sibiu pe Bulevardul Nicolae Balcescu nr. 37 etaj 2 (langa sediul Brd e un mic gang, iar sus la etajul 2) exista un centru de remodelare Corporata
Specializat in tratarea si combaterea aspectelor inestetice ale corpului, salonul de slabire si remodelare corporala Inspire Studio, va ofera consultanta si ingrijire in domeniul esteticii corporale.
Echipat cu o gama larga de aparate de ultima generatie si produse profesionale, salonul va ajuta sa dobanditi si sa va mentineti silueta mult dorita. 
- diacnosticare
- electrostimulare
- sauna infrasoru
-imachetari la rece/clad
- masaj endermologic
- cavitatie si radiofrecventa
- ultrasunete corporal
- detoxifiere cu DetoxSPA
- masaj de relaxare
- masaj anticelulitic

Serviciile salonului va ajuta sa scapati de celulita si de centimetri in plus si sa va modelati o silueta de invidiat, sa va mentineti tonusul muscular, sa evadati din stresul cotidian si sa beneficiati de clipe de liniste si relaxare, toate acestea pentru a deveni mai frumoasa si mai increzatoare.
Este locul in care, atat trupul, cat si sufletul pot gasi solutii concrete la aspecte precum:


• kilogramele in plus;
• celulita;
• obtinerea unui corp bine modelat si tonifiat;
• un chip radiant, luminos;
• o stare energica si un ritm de viata mai sanatos; 
• relaxarea deplina.
+ Yoga!
Totodata, Inspire Studio va dispozitie un serviciu de diagnosticare cu biorezonanta si recomandare cu tratamente naturiste Calivita.

Acum cateva zile am trecut pragul salonului, de la intrare am observat un loc frumos si primitor, care mirosea tare bine.
M-au intampinat cu zambete si invitat la o mica descutie despre "problemele mele" corporale. Am simtit pentru prima oara ca vorbesc cu cineva care are experienta necesara de a ma ajuta sa dau jos kg in plus si remodela zonele mele de disconfort ( sa zic asa!).
Apoi, m-au invitat sa cunosc salonul si familiariza cu aparatele care nu par deloc infioratoare. 

Am primit sfaturi si ras frumos alaturi de oameni calzi la suflet. 

Am stabilit impreuna pasii pe care o sa-i urmez in urmatoarele mele vizite pentru a putea scapa de zonele de disconfort.

Am stabilit ca o sa manac sanatos si sa fac sport.

Atat pentru azi...O sa revin cu cate o postare despre efectele fiecarui aparat si tratamentul pe care il voi urma eu pentru a scapa de nedoritele mele kq.

!A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu