04 ianuarie 2015

Un nou an. Un nou inceput: 2015

Dragele mele cititoare si nu numai,
 
Va doresc un 2015 plin de zambete si cat mai inspirat!
Calatoria din 2014 s-a incheiat, dar incepe un nou capitol frumos din viata noastra. Un an nou pentru o noua aventura frumoasa ... descoperiti-o!
 
Pentru mine a fost un an plin de schimbari, unde am cunoscut oameni noi care m-au inspirat foarte mult, dar am pierdut si oameni dragi.
 
Anul asta sper sa fiu cu adevarat fidela femeii care sunt si sa nu mai incerc sa fiu altcineva.
 
Eu sunt fericita cu ceea ce sunt si nerabdatoare sa descopar ceea ce inca nu stiu ca sunt. Ador femeia din oglinda si-mi place sa cred ca si restul lumii.
 
Te anunt de pe acum ca in 2015  vom calatori la fel de profund in lumea de "afara" si o sa scot cei mai bun din femeia din mine, dar bineintles cu alti actori in alte calatorii extraordinare.
 
Un 2015 asa cum vi-l doriti !
Zambiti e GRAtis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu